10 de maig 2012

El cap de setmana de les set rentadores



Heu de pronunciar el títol del post com si fos d'una pel·lícula de por. No, no és el títol d'un llibre Stephen King, però ho podria arribar a ser. La realitat sempre supera la ficció.Ja m’ho deia tothom que el primer any de guarderia era molt dur... “perquè els nens ho enxampen tot”. D’entrada, el que ningú em va aclarir és que els nens ho enxampen tot... però els pares també. Crec que mai havia estat tantes vegades malalta com el seu primer any a l’escola bressol.


Dubto que aquell cap de setmana se’m tregui del cap. Les dues nenes van caure malaltes. Vòmits i diarrea. No toleraven res, ni l’aigua. Beure un glop d’aigua era sinònim de canviar-les de dalt a baix. Menjar una mica d’arròs era sinònim de posar-les dins la banyera perquè era impossible canviar-les sense empastifar-se dels peus a la punta del nas. No hi havia bolquer capaç de contenir... ‘allò’. Ni els millors. Ni els més cars. Ni posant-ne dos.

Set rentadores en un cap de setmana. No exagero. Ho recordo a la perfecció, com si fos ahir. Crec que és el meu rècord absolut. Mai n’havia arribat a posar tantes. Vaig arribar a témer que no tindria prou roba perquè no parava de canviar les nenes. Cada muda durava un parell d’hores com a molt... i no donàvem abast a rentar-ho tot.

Sí, sí, els nens ho enxampen tot a la guarderia... però algú ens podria preparar i advertir als pares? Més que res per comprar amb temps una rentadora – secadora de tipus 'industrial'...

8 comentaris:

  1. Buuuf que bé que t'entenc, això del primer any de l'escola bressol és dur dur duuuuuur

    ResponElimina
    Respostes
    1. ;) Ara que ja ho tinc superat em miro aquest post fins i tot amb rialles... però que malament ho vaig arribar a passar. El més preocupant era la logística quan les petites (una o les dues) es posaven malaltes...

      Un petó!
      com va tot?

      Elimina
  2. Nosaltres vem comprar la secadora i el rentaplats just després de parir, per si un cas! També ho estem passant una mica xungo aquest primer any de guarde...espero que l'any vinent sigui més light!

    ResponElimina
    Respostes
    1. ja veuràs com si! La veritat és que les peques el primer any van "caure" 3 o 4 vegades, però comparat amb d'altres nens de la classe van ser unes campiones. El segon any van estar malaltes un dia o dos, si no m'equivoco. Ja veuràs com és molt diferent!!!!!

      Una abraçada!

      Elimina
  3. Tens raó!!! els pares també ens hem d'inmunitzar el primer any de guarderia!!! :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Síiiiii :)
      mare meva, la veritat és que jo vaig acabar súper dèbil, en pillava una darrera de l'altra... buffff.....

      Elimina
  4. Ui! Jo vaig agafar la varicel·la quan els meus nens tenien un any i mig! i mai m'havia encostipat tant ni agafat tantes angines des de que sóc mare.
    Per cert, tot i amb 39 de febre sempre al peu del canó...en canvi el meu company...sembla que es mori cada cop que té febre :)

    ResponElimina