16 de maig 2012

El millor motiu per deixar de fumar




Vaig fumar el primer cigarret sent adolescent. Per una tonteria, d’aquelles coses que fas per decepcions d’amors adolescents... per fer veure que era gran.
Vaig fumar el darrer el cigarret per protegir les dues persones més importants de la meva vida. Vaig fumar el darrer cigarret el 16 de maig del 2008, el dia que vaig saber que estava embarassada i que esperava bessons.


No he tornat a fumar des d’aleshores. No em va representar cap problema ni cap ansietat durant els mesos d’embaràs. I la veritat, no em representa cap problema ara. No vull que em vegin amb un cigarret a la mà. La imatge d’una dona embarassada fumant em fa mal. Per ella i pel bebè que porta dins.

4 comentaris:

  1. Jo no he fumat mai, però mai m'havia molestat el fum ni la olor del tabac, al contrari, segons quines marques m'agradava la olor que feien. Però ara no puc, ni amb la olor ni amb el fum. I com a tu em fa mal als ulls veure una embarassada fumant.

    ResponElimina
  2. I tant que és un bon motiu!!
    Jo no he fumat mai massa, era (i sóc) "fumadora social", però ni en aquest embaràs ni en el de la petita he fumat cap cigarreta! Ni em ve de gust i em molesta molt l'olor!

    ResponElimina
  3. Mirashka, Onavis, gràcies per comentar...
    jo patia pensant que no podria ni sentir l'olor de tabac després... però resulta que no he tingut mai més ganes d'agafar un cigarret... qui ho hagués dit!!

    un petó enorme per les dues!
    Núria

    ResponElimina
  4. Jo també ho vaig deixar quan vaig decidir que "anàvem a buscar l'Andreu". Tampoc he tornat a agafar mai més una cigarreta i també em dol molt quan veig una embarassada fumant. Diuen que és pitjor l'ansietat que no pas el tabac en sí però buf, a mi em sembla egoista la veritat...

    ResponElimina