8 de febr. 2013

Els 3 Reis extraterrestres





L’Ona i l’Estel han començat a dibuixar les persones amb “forma”.  Amb la intenció de dibuixar un cap, un cos, unes cames, braços, mans, peus i cabells. Unes cames llarguíííííííííííííííssimes i unes mans enganxades al cos.

Aquest dibuix és de finals del mes de desembre. L'Ona va dir que volia fer un dibuix ràpid i em va explicar que eren els tres Reis de l’Orient que estaven venint per portar joguines. Us prometo que el primer que vaig pensar és que eren 3 extraterrestres i ja m’estava preocupant on havia vist marcians, l’Ona. El que més em va xocar van ser els ulls.

“I com és que els hi has pintat uns ulls tan grossos, Ona?”, li pregunto mig espantada.
“Mama, no són els ulls... van amb ulleres de sol”.

Ostres, quina imaginació la meva,  pensant-me que eren extraterrestres!!!

2 comentaris:

  1. Uns reis molt xulos!
    És facinant la visió i la creativitat "innocent" i sense gaires patrons predefinits de la canalla d'aquesta edat.
    Salut!

    ResponElimina
  2. El meu també ens ha dibuixat així al papa, la mama i la Valentina. Quan ho vaig veure pensava que era el Mike Wazosky de Monstres, S.A. Un petó Núria

    ResponElimina