23 de des. 2011

Sobre pinyes i pinyons


Feia un parell de setmanes que l'Ona i l'Estel parlaven de pinyes i pinyons.
Però només ho parlaven entre elles. En el seu llenguatge secret (un dia us en parlaré). Ahir vaig descobrir-ho tot plegat.

Del pi surt la pinya,
de la pinya el pinyó.
I del meu cor,
aquesta felicitació.
BON NADAL!

Si el dia de Nadal i Sant Esteve els hi reciten a les àvies, tiets i tietes i cosines com me'l van recitar a mi ahir, es desfaran. A mi, em va caure la baba. Què voleu que us digui...

2 comentaris:

  1. Què bonic!! No m'extranya que et caigués la baba. BON NADAL!

    ResponElimina
  2. Aquest és el vers que deia jo de petita!!!!!!!!!!! ja ja ja ja noia, hem coincidit ben bé amb la felicitació nadalenca! és la invasió!!!! Molt bon nadal!!!!

    ResponElimina