12 d’ag. 2011

Calma “non-stop”. La clau està en els ritmes

Matí. Llevar-se, esmorzar, vestir-se... i a jugar al parc. Juguem amb les pedretes, amb els tobogans i amb les casetes que semblen castells. Les pedretes són sopa, pollastre, gelats i maduixes. Les herbetes, l’oli per amanir-ho tot. Al matí poques variants més: anem al mercat artesanal o anem a fer una passejadeta curta pel bosc. Pintem al quadern o juguem amb plastilina.... I l’endemà, llevar-se, esmorzar, vestir-se, jugar al parc o fer una passejadeta.

Dinar, migdiada (si hi ha sort, perquè que les dues s'adormin a la mateixa hora és un gran èxit) i comença de veritat el nostre dia. Excursions en bicicleta, piscina, excursions al llac per jugar a tirar-hi pedretes, juguem amb els amics, anem a festes majors a veure els gegants, passegem,... i l’endemà anem a la piscina, o fem una excursioneta o juguem a saltar per les pedres del camí.

Al vespre, sopar d’hora (que estan molt cansades) i a dormir tota la nit, perquè l’endemà comença una nova aventura.

Les vacances amb les bessones són una estranya mescla de calma i d’un no parar. Un ritme que ja fa temps que hem assumit i que hem après que és el millor perquè elles “funcionin”. I si elles “funcionen”, nosaltres funcionem i podem fer “vacances”. La clau, com vam aprendre el primer any, és adaptar-se als seus, d’horaris.

1. Veig que ho porteu la mar de bé. Quina sort! Les meves vacances reals començaran quan torni a treballar jaja!

2. I com t'ho fas fer tenir tanta energia? És que ells no es cansen mai! hehehe

3. Hola!!! acabo de llegar a tu blog y me ha encantado!! es super bonito y me encanta lo que escribes.ç

Y chica...envidio tu energía!!!

Te sigo y te animo a conocerme en www.creciendocondavid.com

4. Ana, bienvenida a la invasión!!!! Me paso por tu página ahora mismo!