26 de juny 2012

Desconnectada



Ho necessitava. Uns dies absolutament desconnectada. Em direu: “Ara ho estàs!”. Sí, però és només un moment. Durant el dia el meu cap és a altres llocs. Juga a la platja, a la piscina, llegeix i fa fotografies.


Tinc mil coses pendents que us vull explicar. El final de curs, el balanç d’aquest P3 (el primer curs que les petites han anat separades), les coses que hem descobert aquests dies i com me n’he adonat que reparteixo el meu temps entre elles. I de nou, una d’aquelles frases que sempre deia la meva mare, que mai m’hagués imaginat que m’aplicaria i que m’estic menjant amb patates. I una metamorfosi. I coses del bloc, com el concurs Suavinex...

Mil idees al cap que hauran d’esperar. Aviat em posaré al dia. Ara com ara, continuo desconnectada.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada