16 de març 2012

Pinzellades del món (5) Carcassonne





Hi havia una vegada un castell encantat, amb moltes torres i escales. Hi havia una princesa que tenia un drac. Era el seu amic i vivia en una de les habitacions més grans del castell. Els nens que vivien al costat del castell passejaven per tots els carrers buscant el drac, perquè sabien que era molt simpàtic i volien jugar amb ell. Diuen que si li estires una miqueta -no gaire fort- la cua... treu foc pels queixals. (I així amb aquest conte, les petites van recórrer els carrers del recinte històric de Carcassonne, perseguint i buscant el drac).

 
“El món és molt gran, petites”. Tot va començar així. Un dia em van ajudar a arxivar les fotografies dels viatges. Al marge de preguntar com és que elles no hi sortien, feien deu mil preguntes. Així que em vaig inventar alguna historieta i personatge de cada viatge per tal que elles també en formessin part, encara que no hi fossin. Sempre els hi dic que les portaré a tots aquests llocs. Tant de bo. La fotografia és una de les meves grans passions. Em fa il•lusió compartir-les. Perquè si hi heu estat, us animeu a explicar les aventures, històries i personatges que us heu endut d’aquests llocs.



D'altres 'Pinzellades del món'


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada