20 de set. 2015

Pas a pas – La primera setmana a l’escola


La primera setmana del nou curs (segon de primària, ja!)  ha estat una muntanya russa d’emocions. Retrobades amb les amigues, pors per veure com reaccionaria una de les petites, com es prendrien el fet que “intercanviaven” una de les tutores... com és habitual, tot i les pors que teníem el dia abans de començar el curs, dia a dia hem retrobat la rutina i ja sembla que faci molt més de cinc dies que anem a l’escola.

L’any passat ja vaig tenir la idea de compartir al bloc alguns dels treballs que l’Ona i l’Estel porten cada divendres en la seva “carpeta viatgera”, però la idea es va quedar en un calaixet. Són algunes de les “feines” que han fet a l’escola, i que ens serveixen per veure com aprenen i quins són els interessos de la classe i com va evolucionant el projecte que desenvolupen cada curs. També m’agrada veure com ho fan en d’altres escoles, perquè sempre se’n treuen bones idees.

Per això, aquest any, m’he proposat (una altra cosa serà veure si ho aconseguiré), publicar cada setmana, algunes de les feines de l’Ona i l’Estel... com un resum del que aniran fent al llarg del curs. No seran sistemàtiques, vull dir que, potser les triaré per interès, per curiositat o perquè m’han sobtat.

Mots encreuats:


A mi personalment m’agraden molt, i veig que aquesta setmana, les dues n’han fet (l’Ona i l’Estel van separades, en classes diferents. Això fa que cada any ens enriquim molt perquè treballem dos projectes diferents).





Com és ben normal, aquesta primera setmana han parlat molt de què han fet durant les vacances. Veig que a les dues els hi ha encantat anar en canoa, perquè ho han escrit i ho han dibuixat. Sense cap mena de dubte, un dels èxits de l’estiu. M’encanta el dibuix de l’Ona perquè ha triat la canoa groga, ens ha dibuixat perfectament tal i com estàvem asseguts i alguns dels elements que ens anàvem trobant pel riu. 

1 comentari:

  1. Aquí comencen primària un any més tard. La meva filla tot i tenir l'edat de les bessones ara ha començat segon.

    ResponElimina