8 de gen. 2015

Us presentem ... la "Mama Orquestra"




Les meves últimes 72 hores. En les últimes 72 hores he estat professora de flauta i de guitarra (sense tenir-ne ni idea - bé, de flauta una miqueta), i per sobre de tot, he estat entusiasta públic a 23 concerts ... "únics i inclassificables". He estat constructora d'autocaravanes (encara que siguin de Lego, la il·lusió de tenir una autocaravana no me la treu ningú. De fet, ja en teníem una de Pin i Pon, o sigui que el parc mòbil augmenta). M'he dedicat també a ser tatuadora professional (amb retolador i amb purpurina, uns tattoos que òbviament, amb purpurina són la última moda); hem incrementat la família amb tres peixos i he tornat a ser experta jugadora de parxís. Hem començat a ser astrònoms amb el nou telescopi, i m'he tornat boja buscant tutorials a Internet per a una teixidora (no sé ni per on començar). He estat domadora de dracs i cavaller que vola sobre del llom del drac. I m'han fet investigar tota la quantitat de coses que es poden decorar amb celos amb dibuixets. Ah sí, i he estat cantant de Sing Star. I també, mediadora. "Ho has demanat tu, però m'hi deixessis jugar una estona?". "Mama, diu que no m'ho deixarà!". "Sí que t'ho deixaré, però després".

Estic esgotada. Els Reis ens han convertit en "mare i pare orquestra". Crec que hem jugat amb TOT. I la quantitat de coses que ens queden per aprendre!


Vosaltres també us heu sentit "mare i pare orquestra" aquests dies? :-D 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada