15 d’ag. 2012

El racó de les artistes

Les petites cada dia dibuixen més, fan més obres d’art i tenen més coses que volen guardar. Ha arribat un punt que ja no sabia on ni com guardar-les. Havia pensat en fer una paret amb suro, però no m’acabava de convèncer. Tenia una altre idea al cap. Ja feia temps que em rondava i finalment la vaig executar.


El nostre racó de les artistes és molt senzill. Necessiteu una paret, 4 o 5 claus, un fil i agulles d’estendre la roba. Col•loqueu els claus formant ziga-zagues a la paret i ja teniu una bona manera de penjar les obres d’art dels petits. No haureu de fer més forats a la paret i no embruta gens.


A l’Ona i l’Estel els hi encanta penjar les coses que han fet cada dia al Casal, i hem aprofitat per penjar unes camisetes que portaven quan van néixer. No es creuen que els hi anessin grans!

3 comentaris:

  1. M'agrada la idea! UNa manera de veure que el que fan és artístic i pot servir per decorar!

    ResponElimina
  2. Quina idea més fantàstica! M'agrada molt!

    ResponElimina