17 de febr. 2014

Quan rugeix la purpurina


D’acoooord, digueu-me exagerada (pel títol), però quan recordo a Charlton Heston veient formigues per tot arreu i com els animalons ho devoraven tot (si les ties sabien fer-se barquetes per creuar el riu) , em veig a mi mateixa trobant purpurina en els llocs més recòndits del meu bolso, els meus llençols o la meva dutxa. Ja ni us parlo de la roba de les nenes .

L’Ona i l’Estel estan com boges amb la purpurina. No estic espantada perquè veig que no és un fenomen particular, sinó que afecta en major o menor mesura a tots els seus companys de classe . Ho he compartit amb altres mares d'altres escoles i intueixo que deu ser una ' fase ' més .

Els fascina tot allò que brilla. Els encanta posar purpurina en els seus dibuixos. Si a la roba hi ha alguna cosa que brilla, la seva decisió ja està presa. Volen aquella samarreta. Hi ha algun rotulador amb purpurina? "Mama, ens en compraràs un?" . No sé perquè m'estranya que els agradi tant la purpurina . A mi també m'agrada . Recordo èpoques de cercar ombres d'ulls, pintallavis, esmalt d'ungles... fins i tot pantalons amb purpurina, brillants o reflexos. Sempre he estat molt fan dels colors platejats i ara m'encanten els que tiren a coure en els terres metàl·lics, per exemple.

Així que quan rugeix la purpurina, avui us recomanem dos productes que hem descobert i que ens encanten .

Els Playcolor One d'Instant: tempera sòlida , i a més en colors metàl·lics. Tenen una versió més de butxaca (traç més estret que vull provar ara) . A les petites els hi encanta, i més perquè poden pintar sobre cartolina negra i els hi agrada moltíssim el resultat .




GlitterGlue d'Alpino: amb aquest he d’ajudar-les en l'aplicació, però és que em sembla que hi disfruto tant o més que elles. Demà o demà-passat us presentaré la nostra primera creació .

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada