16 d’oct. 2011

'Contagio'



A casa no ens fa falta anar al cinema per veure la darrera estrena de divendres, ‘Contagio’, amb la Kate Winslet, la Gwyneth Paltrow i el Jude Law. Ja en tenim prou amb els nostres de ‘contagis’.


Dijous a la nit va ser l’Estel la que va començar que no tenia gana… va acabar vomitant al llit. La nit de dijous a divendres va tornar-hi 4 vegades més. No tolerava ni l’aigua. En total: 4 pijames, 2 llençols, 1 funda del matalàs, el sac de dormir… una visita a l’hospital, una rentadora i quatre fregades. Nit del lloro, vaja. I preparatius per la logística que implica que una de les petites estigui malalta. Trucant a ma mare a les 7 del matí per demanar-li si se la podia quedar, etc, etc, etc… Passem divendres i dissabte apagats. “L’Estel està una mica malalta”, li explica a tothom.


Matinada de dissabte a diumenge. Cau l’Ona. L’Ona, que mai agafa cap d’aquestes “passes”, comença també amb vòmits. El meu home l’ha anat a buscar al llit però torna: “Jo també estic molt marejat i no em trobo gens bé”. Òstia, 3 de 4. Jo no m’hi compto, tot i que arrossego des de fa dues setmanes les conseqüències d’un encostipat mal curat. Diumenge matí terrífic. Diumenge migdia les nenes sembla que estan una mica més “xiroies”. Les deixo a casa els altres avis i m’emporto el meu home al metge. Ell, que tampoc agafa mai res, s’ho està passant fatal. Haurà de fer 48 hores de repòs.


Perquè dimonis hauria de voler anar al cine a veure un thriller mèdic-psicològic sobre contagis? No gràcies, la realitat sempre supera la ficció.

1 comentari:

  1. Està clar que el "thriller" el tenies a casa, je je!!
    Jo recordo que l'any passat vam viure una semana tràgica on queiem un rere l'altre, amb unes gastrointeritis que semblaven obra del diable. Eren importades de la guarderia, i en tinc molt mal record....
    Ànims i espero que tot vagi a millor!

    ResponElimina