14 de des. 2014

Un regal d'aniversari diferent i especial


Va ser un article de la Coks Feenstra, crec que en el bloc de Somos Múltiples. Feia una reflexió sobre què es regalaven els bessons entre ells. I em vaig adonar que tothom fa regals a les nenes. Nosaltres, tota la família, amics nostres, els seus amics de l’escola ... tothom menys la seva germana bessona. Entre elles no es fan un regal pel seu aniversari. Em vaig quedar pensant com no havíem pensat mai en això i realment em va xocar que encara que es fan dibuixos, polseres i regals cada dia, justament el dia del seu aniversari no les haguéssim "convidat" a pensar en alguna cosa especial per la seva germana.


Però no hem perdut el temps. Dilluns (demà) és el seu aniversari, 6 anys ja! El passat cap de setmana els hi vaig comentar la idea, de trobar una tarda a soles (una amb el pare i l'altra amb mi), per dedicar-nos a buscar un regalet pensat per a la seva germana. Els hi va encantar la idea!, i van començar a pensar i verbalitzar el que creien que més agradaria a la seva germana. Així que els hi vam dir que seria una coseta petita, un detallet, i es van prendre molt seriosament això de pensar què és el que més li agradaria. Ho vam fer dijous, i estaven emocionades. Ha estat un secret meravellós, encara que a alguna li costi callar i no explicar el que ha comprat. Sé que aquest any tindran un regal diferent, però per sobre de tot, molt especial. Gràcies Coks per fer-nos plantejar i reflexionar cada dia com vivim amb les nostres bessones.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada