5 de maig 2014

Veritats bessonils: agudesa visual


Ampliem el catàleg de ‘Veritats bessonils sense embuts'. Amb NO HO PODRÀS VEURE TOT. Avui he estat plenament conscient que un altre dels súpers poders d’una mare de bessons passa per l’agudesa visual. Us poso en situació.

Aneu a la piscina amb les bessones. Quan eren petites no t’ho podies ni plantejar, perquè la logística era tal que resultava impensable. Ara ja no. 

Però vas a una piscina on ja normalment no es veu gran cosa pel baf, i et treus les ulleres. Miops, ja m’enteneu la sensació (en el meu cas que per postres tinc 12 diòptries a cada ull, és de medalla d’or). Ja tens prou feina, enmig de tanta canalla, a controlar les teves, que només les identifiques perquè una és una taca groga (del gorret) i l’altra blanca. No te’n pots refiar del banyador perquè totes les nenes porten el mateix banyador rosa del Decathlon.

Doncs només falta que quan estàs ben situada, comencin a cridar les dues alhora.

“Mama, mira com faig el pi”
“Mama, t’ensenyo com em tiro de cap”
“Mama, l’altra dia vaig aprendre a fer el dofí”
“Mama, mira’m, que faig la fletxa”
“Mama, mira com salto”
“Però, mama, mira’m!!”.

No puc, amors. Si estan a dos metres d’on sóc, ja no les veig. I si se’m posen aprop, mentre una està fent el dofí no puc mirar com l’altra és una fletxa.

“Molt bé!. Ho heu fet molt bé les dues”.

Apa, agudesa visual de super-heroïna!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada