3 de març 2014

Existeix la 'fase rosa'?


Decididament sí. Amb dues nenes a casa, a més, va ser com una epidèmia. Tot ho volien rosa. Feien dibuixos i tot ho pintaven de color rosa (era el llapis més gastat de tots). Els clips dels cabells, roses. I naturalment, la roba, rosa. Calcetes, mitjons, mitges, samarretes, pijames, jerseis i pantalons.  La foto no enganya, això és una de les nostres rentadores i la roba estesa.

Jo esperava que fos tan sols una etapa, que imaginava que lligava per exemple, amb la fascinació pels contes i pel·lícules de princeses (vam tenir una etapa Blancaneus bastant intensa). Si tot això ho combineu amb que a mi justament és dels colors que menys m’agrada, comprendreu que tenia moltes ganes que passés aquesta “fase”.  


Crec que l’hem superada o estem en fase de superar-la. Ara ens decantem més pel lila, verds i blaus. Però tot i això, a les petites encara els hi agraden molt les seves samarretes roses. Però com a mínim, ja no TOT és rosa. I sabeu què? Que al final, jo ja no el trobo tan horrorós :-) 

2 comentaris:

  1. Jajajajaja la meva filla de 4 anys des de fa 2 que el seu colo favorit també és el.rosa!! Arggg i jo que no volia comprar-lo res rosa!!! Jajajaj ara ja m'he acostumat i tampoc el veig tant horrorós...per sort la petita per ara diu que el seu color favorit és el blau...però passarà també per la fase del rosa?
    Un abraçada

    ResponElimina
  2. Jo no he superat mai la fase del rosa i com no tinc nenes encara la tinc més accentuada :-P

    ResponElimina