18 de des. 2013

El dia que vaig ser model de revista

Quan jo era petita – adolescent, les models de moda eren la Claudia Schiffer o l’Elle MacPherson. Me les coneixia perquè a casa la mare sempre comprava l’Hola, de manera que en algun moment o altre les fullejava. Sempre m’havia cridat l’atenció els models que es posava l’Agatha Ruiz de la Prada.


I qui ho havia de dir, que anys després, l’Ona es passaria una estona dibuixant i em ve tota contenta per dir-me que m’ha pintat a mi. Que en el seu dibuix, plou, i per tant, m’ha posat les botes d’aigua. I com que dos dies abans havia anat a la perruqueria i m’havia allisat els cabells – una cosa que els va sobtar molt- , m’havia pintat amb els meus cabells arrissats. “A mi m’agrades més així, mama”. I mireu quina meravella! Ara resulta que sóc jo la model. Perquè no em direu que amb aquest vestit (encara que sembli una campana), no podria passar per model de Desigual! (fins i tot porto el paraigües a conjunt!). M'encanta!!! Gràcies Ona!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada