25 de nov. 2013

Sé què vau fer durant el #baf2013

Nova edició de BloggersandFamily , la trobada de blocaires a Barcelona . Cap de setmana del 16 i 17 de novembre. Que difícil serà fer la crònica del # BAF2013 ... us juro que com vaig fer l'any passat volia resumir tot en títols de pel·lícules , però imagino que com fa segles que no vaig al cinema m'estic quedant desfassada ... Porto hores donant-li voltes i no hi ha manera ;-) Impossible, a més, citar-vos a tots i totes ... així que TOTHOM esteu en aquest post .

Objectiu 1: Xerrar , xerrar i xerrar
(aconseguit)

Recordo que l'any passat vaig comentar que ens va faltar temps per poder parlar amb calma i de forma distesa , cosa que aquest any ( !! Sí ! ) es va aconseguir fàcilment , gràcies al fet que l'espai de Valkiria era propici per això i suposo que no teníem el pressing que tot es desenvolupava en un sol dia . Proposta: A les acreditacions demano que tothom posi el nom del seu bloc ... és que sóc fatal per cares i nicks i així seria més fàcil reconèixer-nos, no? És que segur que aquests propers dies m'adonaré que m'he perdut de conèixer a molts ... Proposta 2: Fer-se una samarreta per al # baf2014 amb els meus dos extraterrestres verds a l'esquena

Objectiu 2: Escoltar , escoltar i escoltar ( aconseguit a mitges )Un dels meus propòsits per al Bloggers & family era no perdrem les conferències . Sóc molt negada per les manualitats , així que no m'atreveixo ni boja a ficar-me en un taller de scrap . Em vaig perdre algunes ( sorry , sorry ) però en els propers dies us podré parlar de coses interessants com la gran aposta pel turisme familiar , homeopatia , comportament i desenvolupament continu ... espero poder traslladar algunes reflexions interessants de les que vaig escoltar a la zona de conferències .



Amb @ petittandem @ CoksFeenstra@ SomosMultiples
@ MeritxellPalol ....
@ CuentameSister @ noelilp i @ mamatana1
se'ns van 
escapar en aquesta foto :-(# twintribu al poder !
Objectiu 3: Twin-tejant que és gerundi (aconseguit oooh yessss )

Bé.... és claaaaar,...  que hi hagués una zona de múltiples em tenia moooolt emocionada . Una persona em va comentar si realment tenir bessons era molt diferent . M'ho va preguntar perquè ens va veure a les mares múltiples embrancades parlant dels nostres petitons . M'ho vaig pensar i em vaig adonar que senzillament , hi havia coses específiques que realment explicaven que hi hagués aquest espai . Va ser realment meravellós conèixer l'Adriana , la Meritxell , la Carmen , la Sofia , l'Aitana , la Belén... i a la Coks Feenstra . No vaig poder parlar massa amb ella , però després de tenir el seu llibre com a llibre de capçalera durant tant de temps , estar una estona amb ella va ser increïble .


Objectiu 4: Rient a cor què vols (aconseguit i amb nota )

A la majoria de persones amb les que vaig compartir el BAF us conec del món 2.0 . Què dic a la majoria ? A tots ! Algunes ... ( perquè enganyar-nos, que els pares blocaires sou meravellosos però deixeu-me que parli en femení ) ... a algunes us estimo com si fóssiu de la família ... o d'aquestes amigues taaaaan íntimes ... o d'aquelles persones que estàs tan a gust que les hores passen volant i volant . Gràcies per omplir aquest cap de setmana de rialles . A vosaltres , pares blocaires també . Em va encantar tornar a veure-us .

Objectiu 5: Croquetejant ... que també és gerundi

Val , crec que estarem tots d'acord que les mini - croquetes del sopar ens han marcat a tots. Pel que he vist aquests dies no vamser les úniques a omplir missatges i missatges amb les croquetetes. El sopar del BAF va trobar en aquesta ocasió l'esperit més informal que em va encantar , però per favor ( please , please ) , que encara que volguéssim estar molt a prop ... que no calia taaaant ( amb carinyo jefas... però és que l'espai era estretet ) .

Objectiu 6: Jo hauré escrit ... Futur ( im ) perfecte

Si una ho intenta ... però és que dissabte vaig estar sense les meves nenes, que van arribar al BAF diumenge al migdia per abraçar molt fort i tot seguit anar a fer cua per pintar-se la cara . " M'heu trobat a faltar ? Noooo mare ! ! " ( aquestes nenes en res se me'n van d'Erasmus , espero que encara n'hi hagi ... P5 és massa d'hora, no? ) . Diumenge a la tarda no van parar de preguntar-me què havia fet i amb qui havia " jugat " mentre elles no hi eren. I em van estar ajudant a guardar tots els detalls que em vaig portar . I jo mentre pensava que m'ho havia passat de por compartint interessos amb tanta gent , amb aquests passejos de matinada tan bojos voltant d'un apartament i aquestes senyores ( sí , vosaltres! , Les que hi vau ser i les que no ) tan imperfectes .

Objectiu 7: UP !Va, al final ja he trobat un títol de pel·lícula que em quadra a la perfecció. UP ! UP ! Perquè això només pot anar que cap amunt .


Ens veiem al BAF14 ! I a cridar ben alt que ...


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada