4 de febr. 2013

Quan els somnis "viuen" a les parets

Fotos: dECOmunicació


Una de les preguntes que et fa molta gent quan estàs embarassada és si ja tens preparada l’habitació dels nens i com l’has decorada. Nosaltres és un tema que no ens vam plantejar pràcticament fins que no van néixer les nenes (perquè pensàvem que havíem de veure com ens organitzaríem, i que a priori era difícil d'endevinar . Sí que vaig trobar uns adhesius molt xulos que m’agradaven molt i els hi vam posar a les parets.





Però ara n’he descobert uns de preciosos! 

És una firma (Stickway) que ha “fitxat” artistes com Pilarín Bayés, Javier Jaén, Alla Kinda o Makiko Miura perquè dissenyin vinils decoratius. Ja fa temps que els vinils s’utilitzen molt en decoració, a casa en tenim uns quants, però és que aquests són realment fantàstics (n’hi ha d’infantils i d’altres que no ho són) i tenen el valor afegit de ser d’autors ja coneguts i d’altres de joves dissenyadors. Pel que fa als dissenyats pels més petits, n’hi ha un que em fa especial gràcia (perquè és d’una autora referent, la Pilarín Bayés) que ha dibuixat un Sant Jordi i un Patufet. També podeu trobar un món de planetes (de Chrisitan Inaraja), paisatges i animals de Alla Kinda (un equip d’il·lustradors que treballa per la factoria de Pocoyó) o el treball del taller Eloole (amb les seves sanefes amb conills i muntanyes nevades).

Em sembla que em posaré a redecorar :-)

Totes les fotos són de dECOmunicació 

1 comentari: