26 d’oct. 2012

#17NBCN serà un dissabte únic


Aquest món dels blocs de pares i mares m’ha permès conèixer, virtualment, molta gent interessant. Cada dia intento llegir els seus articles o els seus tuits. És un món en moviment, que no s’atura. Inevitablement, et fas més amb uns que d’altres. En les últimes setmanes, per exemple, la #twintribu (tot un grup de pares –o futurs pares- de bessons) està molt activa... i és clar, per motius obvis, hi tinc debilitat. Com tinc debilitat per un altre grup “imperfecte” de mares, amb qui dia a dia, comparteixo molt més que amb molta gent del meu entorn “real”, o 1.0.

I arran d’una nit boja a Twitter, va néixer #17NBCN, una trobada de famílies i bloggers a Barcelona. BLOGGERS and FAMILY. Si la idea inicial era trobar-nos per tal de posar cara a tots aquells nicks i noms que coneixem de la xarxa, la trobada ha acabat convertint-se en una macro jornada amb espectacles, tallers, xerrades i conferències. Serà tot un dissabte d’activitat molt interessant (podeu anar recopilant tota la informació de l’esdeveniment al blog i a Facebook). Serà una jornada per compartir amb les famílies i al vespre, un sopar, dedicat exclusivament als i les bloggers. Només us puc dir que em fa una il·lusió terrible conèixer a tota la gent que assistirà a la jornada. Em moro de ganes de tenir estones per xerrar, per comentar i conèixer-vos a tots/totes. De veritat. I deixeu-me només citar algú de la organització: @LaReinaBruja, perquè la seva tossuderia, entusiasme i energia són impressionats. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada