21 d’oct. 2013

Jo tenia un armari...



De la sèrie "Jo tenia un menjador"... arriba "Jo tenia un armari". Sí, un armari que quan el vaig comprar, havia de ser un armari fantàstic per a mi. Per poder tenir separada la roba d'estiu de la d'hivern, poder tenir les coses ben guardades en caixetes boniques. Estava posat en l'habitació que un futur seria de les nenes. I quan elles van néixer, ja vaig acceptar de cedir una part del MEU armari per a elles. Il·lusa! 

Aquest ERA el MEU  armari. Què hi ha ara? Roba d’estiu... de les nenes. Roba d’hivern... de les nenes. Sabates... de les nenes. Joguines...de les nenes. L’han ocupat del tot i no han tingut la decència ni de deixar-me un calaix. Encara recordo els primers mesos, quan tota la seva robeta em cabia en una calaixera.


Quan eren bebès, podia tenir els pantalonets en un calaix. Les samarretes i bodies en un altra. No distingia entre elles, perquè feien servir la mateixa roba. Amb el temps, vaig haver de començar a separar la roba, perquè una de les petites va començar a utilitzar una talla més que la seva germana. I es van fent grans... La calaixera ja no va ser suficient. Van començar a envair aquell que ERA el meu armari. La meitat de l’armari per jaquetes, vestits, camises... a l’altra meitat, un macro calaix per cada una (per les seves camisetes i pantalons). Un altre de conjunt per pijames i complements. I continuaran creixent... i què voldran aleshores? La invasió twin no és només una conspiració per dominar el planeta. A aquest pas trauran la roba del seu pare i meva del NOSTRE armari! I també l’ocuparan! I ara que hi penso... al de l’entradeta també hi hem començat a deixar coses seves... aaaaghhhhhh!!!!

1 comentari:

  1. Ostres, jo no sé com hi cabrem a casa... L'armari ja comença a estar ple i estem a la fase que a la calaixera encara ens hi cap tota la seva robeta... Aix :)

    ResponElimina