12 de març 2013

Les festes d’aniversari – 2 (les fantàstiques festes de l’escola)

Un dels regals que es va fer. Com que
uns són la classe de les Olimpíades,
un dels nens va fer "medalles" amb
un CD amb el nom dels nens que
celebraven el seu aniversari :-)


Suposo que el fet que haguéssim anat a alguna festa de “xiquipark” (quan encara no teníem fills), ens feia ser una mica (molt) reacis a aquest tipus de festa. Ens vam espantar del mercantilisme, de la bogeria de regals i de convertir una festa d’aniversari en pràcticament una organització de “casament”. El Jordi (el meu home) era un “anti” declarat... fins que vam descobrir i ens van explicar com eren les festes de l’escola.

D'entrada a l'escola, l'últim divendres de mes se celebren els aniversaris de tots els nens i tots plegats fan una festa conjunta. Les nenes ho esperen moltíssim perquè amb els nens més grans preparen galetes i els hi agrada molt. I després, hi ha la festa que organitzem els pares. Per nosaltres va ser fantàstic, perquè com us explicava, aquest any va sorgir la proposta de fer una festa conjunta, reuníem les dues classes. Reunir-nos tots, en un parc. Fent conjurs perquè faci bon temps, no plogui ni faci massa fred (és el que té que les nenes siguin nascudes del mes de desembre). Amb jocs i activitats pensades pels nens gràcies a uns pares híper-creatius. Pastissos fets a casa. I el que més m’agrada: no hi ha regals, entesos com a tals. Els únics regals que es poden portar són aquells que els nens poden fer ells mateixos. Dibuixos o petits regals manuals. I us diré la veritat: són fantàstics i l’Ona i l’Estel els tenen ben guardats a la seva habitació com tresors. Per no parlar de la problemàtica que reprenta fer regals a bessons (ja n'hem parlat arran de Reis...) Personalment m’ho vaig passar molt bé, i aquestes festes m’ajuden molt a conèixer els pares i mares dels nens de l’escola (jo per exemple no les puc portar mai al matí, i les tres tardes que vaig a buscar-les, no coincideixes amb tothom).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada